قوانین

قوانین

 قوانین هاستینگ تواتر

مواردی که در این قرارداد ذکر شدند لازم الاجرا بوده و هر کاربری که اقدام به تهیه هر سرویسی از تواتر نماید به منزله تایید این قوانین میباشد

قوانین سرویس دهی – قوانین کلی

۱ – در طول ارائه خدمات فقط به مشکلات شبکه و سخت افزاری رسیدگی می شود ( در صورت امکان به مشکلات و مسائل نرم افزاری هم جواب داده خواهد شد )
۲ – خدمات آموزشی ( حل مشکلات برنامه نویسی، حل مشکلات طراحی، آموزش نحوه حل مشکل بوجود آمده توسط خود کاربر و… ) به هیچ عنوان شامل وظایف تواتر نمی شود، اما کارشناسان ما تمام تلاش خود برای استفاده هرچه بهتر شما از سرویس را دارند .
۳ – قیمتها به خاطر نوسانات بازار روزانه به روز می شوند در صورت عدم اپدیت پرداخت صورت حساب ما به التفاوت ضرروی میباشد .در صورت عدم پرداخت صورت حساب ما به التفاوت سرویس از تعداد روز های سیکل پرداخت کسر و بسته به مبلغ پرداخت با نرخ جدید محسابه و سرویس فعال میشود.همچنین امکان کنسل کردن سرویس در این مرحله مهیا نمیباشد.
۴ – تمامی سرویسها طبق پکیج سفارش داده شده فعال میشوند و در صورت استفاده بیشتر از حد مجاز تعریف شده از منابع سرور ، خدمات شما معلق خواهد شد و از دسترس خارج میشود(درصورت نیاز بیشتر بایستی پکیج خریداری شده ارتقا داده شود)
۵ –صورت حسابها چند روز قبل از تاریخ سررسید ایجاد شده و سرویس ارائه شده در روز سر رسید در صورت عدم پرداخت معلق میشود . با گذشت ۷۲ ساعت از تاریخ سررسید قرار داد فی مابین فسخ شده محسوب میشود و امکان حذف سرویس وجود دارد . در این زمان در صورت حذف اطلاعات شما هیچ گونه مسئولیتی بر عهده هاستینگ تواتر نمی باشد .
۶ –  برای جلوگیری از ایجاد هر گونه مشکل مانند عدم دسترسی کاربر به اینترنت یا ایجاد مشکل در شبکه شتاب و یا هر گونه مشکل احتمالی لطفا ۲۴ ساعت قبل از تاریخ سررسید نسبت به تمدید سررویس اقدام نمایید
۷-در هیچ صورتی امکان پرداخت ها به صورت نقد نمیباشد و تنها به لطف امکانات سیستم های بانکی کشور امکان پرداخت صورتحساب ها فراهم میباشد . در صورتی حذف امکانات آنلاین بانک ها و … کاربران موظف به پرداخت به روش های سنتی(کارت به کارت-انتقال از بانک) می باشند .
۸ – در صورتی که شما به هر دلیلی نیاز به تمدید سرویس ندارید از بخش کاربری خود از قسمت سرویسهای من و سپس مشاهده سرویس نسبت به لغو سرویس اقدام نمایید
۹ – در صورتی که کاربر به هر دلیلی امکان تمدید به موقع سرویس خود را ندارد و به نوعی نیاز به زمان بیشتری برای تمدید سرویس خود را دارد باید با بخش مالی از قبل هماهنگ نماید در غیر این صورت شامل بند ۵ قوانین احتمال پاک شدن اطلاعات شما میباشد
۱۰ – ارائه پشتیبانی فقط از طریق سایت و درخواست پشتیبانی ثبت شده در سایت میباشد و تعهدی برای پاسخگویی تواتر به تلفن ، ایمیل ، پیام کوتاه و فکس ندارد ( داخل ناحیه کاربری بخش ارسال درخواست پشتیبانی در دسترس میباشد ) در صورت امکان پشتیبانی از طریقهای ذکر شده انجام میشود اما تعهد بر درخواست پشتیبانی سایت میباشد .
۱۱ – در صورت استفاده غیر قانونی از تمامی سرویس های ارائه شده و یا کمبود منابع و مشکلات نظیر و عدم پاسخگویی سرویس به درخواست کاربر با هماهنگی کاربر سرویس به پلن های بالاتری ارتقا و هزینه ما به التفاوت را کاربر موظف هست پرداخت نمائید
۱۲ – گروه خدمات تواتر در صورت مشاهده تخلف در سرویس ها و عدم رعایت ادب و نذاکت در درخواست پشتیبانی حق پیگیری از سمت مراجع قضایی برای خود محفوظ میدارد.
۱۳ – کاربر نباید در هنگام ارسال درخواست پشتیبانی با کلمات زننده ، ناسزا و بی احترامی برخورد نماید در صورت مشاهده حق مسدود سازی و حذف سرویس کاربر خاطی برای تواتر محفوظ است و در صورت حذف سرویس ، تواتر هیگونه مسئولیتی ندارد
۱۴ – در هنگام تعلیق(مسدود) شدن سرویس امکان ارائه بکاپ موجود نمیباشد.
۱۵ – امکان تغیر سیکل پرداخت در بازه زمانی فعال سرویس موجود نمیباشد و پس از اتمام قرار داد و تاریخ سرویس امکان تغیر سیکل پرداخت موجود میباشد همچنین در بازه زمانی فعال سرویس در سیکل های ۳ ماه و ۶ ماه و ۱۲ ماه امکان کنسل شدن سرویس مقدور نمیباشد
۱۶ – در صورت هر گونه تهدید کارمندان ، تواتر تمام اختیارات لازم را داراست و اجازه حذف کل حساب کاربری و تمامی سرویس ها را نیز دارد
سرور مجازی
۱ – سرور مجازی شامل خدمات بک آپ گیری از سوی ما نمی باشد و هاستینگ تواتر هیچگونه مسئولیتی در قبال برگرداندن اطلاعات از دست رفته شما به هر نحوی ندارد
۲ – در صورت دریافت ابیوز از دیتاسنتر سرور کاربر ممکن هست ۲۴ ساعت مسدود باشد در صورتی که اطلاعاتی در این ضمینه ندارید میتوانید با پشتیبان ها در تماس باشید
۳-کانفیگ های سرور مجازی (دایرکت ادمین-سی پنل-IIS) رایگان انجام میشود قابل ذکر هست هاستینگ تواتر هیچگونه مسئولیتی در مقابل کانفیگ های شما ندارد و از لحاض امنیتی و بقیه موارد خود کاربر مسئول میباشد و کانفیگ سرور جز پشتیبانی نیست صرفا برای خدمات رسانی بیشتر میباشد
۴ – تغییر سیستم عامل تنها ۳ بار در ماه مجاز و برای بیش از ۱ بار هزینه نصب سیستم عامل معادل ۲۵ هزار تومان از کاربر اخذ میشود
۵ – نصب مجدد سیستم عامل برای هربار تغییر شامل  ۲۵ هزار تومان  هزینه می باشد
۶ – مدت زمان تحویل سرور تنها با نصب لینوکس یا ویندوز ۱ الی ۷ روز میباشد و مدت زمان کانفیگ ۱ الی ۲۴ ساعت تایم کاری زمان بر میباشد
۷ – در صورت پشیمانی از خرید عودت هزینه انجام نمیگرد
۸ – سرور مجازی تنها پس از ۳ روز پس از تعلیق شدن سرویس قابل تمدید میباشد و پس از ۳ روز سرور مجازی به علت عدم تمدید از سوی کاربر حذف شده و قلمداد میگردد تواتر هیچ گونه مسئولیتی در قبال حذف سرویس به علت عدم پرداخت صورت حساب تا ۳ روز پس از تعلیق ندارد.
۹ – در صورت وجود عدم ای پی و عدم منابع در سرور اختصاصی همچنین مصادف شدن این عدم ای پی و منابع روز شنبه و یکشنبه باشد که به دلیل تعطیلات اروپایی دیتاسنتر فعالیتی ندارد و سفارشات ای پی و سرور جدید را روز دوشنبه تحویل میدهد تحویل سرور مجازی و سرور اختصاصی تا  ۷۲ ساعت نیز به طول انجامد. در این تایم عودت وجه انجام نمیشود
۱۰ – با توجه به بند شماره یک قوانین کلی نصب هر نوع نرم افزار از سوی تیم فنی تواتر شامل هزینه جداگانه از سرویس میباشد و مبلغ آن توسط بخش فنی و بسته به نرم افزار درخواستی شما تعیین میشود
۱۱ – استفاده از سرور مجازی برای راه اندازی  پروکسی تلگرام با هر پلتفری ممنوع  بوده و در صورت مشاهده سرور مجازی مسدود خواهد شد و عودت هزینه نیز انجام نمیشود. لازم به ذکر هست در صورت فیلتر ای پی در مرحله اول با تمامی ضرر و زیان فیلتر ای پی از شما اخذ خواهد شد در صورت عدم نتیجه اطلاعات شما به مراجع قضایی ارسال و از طریق مراجع قضایی ضرر و زیان از کاربر فوق اخذ خواهد شد.
میزبانی وب و نمایندگی هاست
۱ – سرویسهای میزبانی اشتراکی شامل بک آپ گیری روزانه ، ماهانه میشوند و در صورت بروز مشکل استفاده خواهند شد,همچنین هیچ گونه مسئولیتی در مقابل بک اپ هایی شما,فایل های شما,اطلاعات شما ندارد و نمایندگان یا دارندگان سرویس هاست موظف هستند که خودشان بک اپ و در جای مناسبی دخیره نمائید در صورت پاک شدن اطلاعات حتی از قبیل سوختن هاردسرور هاستینگ تواتر هیچ مسئولیتی ندارد.
۲ – میزبانی استاندارد مناسب سایتهای سازمانی ، شرکتی ، شخصی و تمامی سایتهای با ترافیک معمولی میباشند و استفاده از خدمات عادی میزبانی اشتراکی برای سایتهایی با بازدید و فشار زیاد بر روی سرور خلاف قوانین بوده وهاستینگ تواتر حق مسدود سازی اکانت را بدون برگشت وجه دارد
۳ – استفاده سرویس هاست اشتراکی برای دانلود فایل و یا لیچر شخصی و عمومی کاملا مقایر با قوانین بوده و سریعا سرویس مورد نظر مسدود خواهد شد
۴ – انتقال هاست کاربران از سایر شرکتها در صورتی که کنترل پنل قبلی آن ها با کنترل پنل فعلی یکسان باشدرایگان انجام می شود,لازم به ذکر هست این مورد جز موارد پشتیبانی نمیباشد صرفا جهت ارائه خدمات بیشتر میباشد
۵-سرویس های میزبانی سایت و نمایندگی تنها و تنها برای میزبانی سایت میباشد و برای نگهداری یا ذحیره فایل ها نمیباشد, و  اگر دامینی بر سرور هایشان باشد و دامنه بارگذاری نشود و سایت اپ نباشد هاست همان دامنه حذف خواهد شد و هاستینگ هیچ مسئولیتی ندارد طبق بند ۱ میزبانی وب و نمایندگی هاست تهیه بک اپ از فایل ها به عهده خود کاربر میباشد.
۶ – در صورت که وظایف مروبط به کاربر توسط پشتیبانی هاستینگ انجام شود (با درخواست خود کاربر)و سرویس دچار اختلالی شود آخرین بکاپ موجود رستور و تواتر هیچ گونه مسئولیتی ندارد زیرا وظایف مروبط به خود کاربر بوده و تنها خدمات اضافه از سوی هاستینگ میباشد.
۷ – کاربر موظف است از قرار دادن هر گونه مطلب مغایر با قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران، در وب سایت‌ خود خودداری کند، در غیر این‌صورت هاستینگ تواتر می‌تواند پس از اطلاع و گذشت ۲۴ ساعت در صورت رفع نشدن مورد، بخش‌هایی از مطلب را که مغایر قوانین کشور هستند حذف کند،‌ در صورت تکرار این عمل تواتر حق خود میداند حساب کاربر را قطع نماید. در دعاوی قانونی کاربر مسئول مطالب منتشرشده در وب سایت خواهد بود و تواتر هیچ مسئولیتی برای بررسی محتوای وب سایت کاربرانش ندارد .
۸ – به اعضای هر اکانت بیشتر در نمایندگی هاست باید کاربر مبلغ ۱۵۰۰ هزار تومان پرداخت نمائید
۹ – کاربران که اخطار دریافت نمودند چه از لحاض استفاده از منابع بیشتر چه از لحاض رعایت نکردن قوانین تنها در مدت زمان تایین شده به کاربر در سیستم تیکتیتنگ قادر به تهیه بکاپ از سرویس خود هستند در غیر این صورت پارس وب هاست مجاز هست که حساب کاربری و تمامی سرویس های موجود در پرتال کاربر را حذف نموده و کوچکترین تعهدی نسبت به این موضوع نداشته و هیچ مسئولیتی بر عهده پارس وب هاست نمیباشد.

۱۰ –  بر روی سرویس های میزبانی وب و نمایندگی هاست امکان ران کردن ربات تلگرامی مقدور نمیباشد.
۱۱ – در صورت مشاهده استفاده از سرویس میزبانی وب و نمایندگی هاست به عنوان پلتفرم فیشینگ بانکی سرویس بدون اطلاع قبلی حذف و هیچ بکاپی ارائه نمیگردد.

تعهدات کاربر

۱ – کاربر متعهد می شود که تمامی تیکت های پشتیبانی را به زبان فارسی تایپ و ارسال کند .
۲ – کاربر متعهد می شود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند .
۳ – کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید .
۴ – کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد .
۵ – در صورتی که کاربر اتهام دزدی, مطالب کاملا کذب, انتشار و نتواند ان را اثبات کند تمامی سرویس های کاربر حذف و حساب کاربری مسدود خواهد شد
۶ – کاربران موظف هست برای برسی و رفع مشکل  تنها از طریق سیستم تیکت اقدام نمائید.
۷ – کاربر اهمیت تیکت را بایستی با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند و نبایستی بدون دلیل اهمیت “ضروری” را انتخاب کند. وضعیت ضروری تنها برای مواردی اعم از Down بودن سرور، در دسترس نبودن سرویس و… می باشد

تعهدات اپراتور ( کارمند/پشتیبان ) :

۱ -کارمندان تواتر متعهد میشوند تا تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مربوط به پشتیبانی سرویس مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید .
۲ – اپراتور موظف است تا در نهایت ادب و احترام به پاسخگویی کاربر بپردازد تا مشکل کاربر مرتفع گردد .
۳ – اپراتور متعهد میشود تا تیکت کاربر را در اسرع وقت پاسخ دهد. شایان ذکر است زمان پاسخگویی به تیکتها به طور معمول و در زمان بحران و مشکلات اساسی سرور ۱ تا ۲۴ ساعت می باشد.
انتقال سرور اختصاصی از پنل هتزنر به پنل هتزنر
دارندگان سرور اختصاصی از دیتاسنتر هتزنر,در صورت درخواست کد انتقال ,کد انتقال به مشتری ارائه نمیشود.

شرایط بازپرداخت وجه

۱ – بیشتر از ۷ روز از سرویس استفاده نشود
۲ – هزینه ثبت دامنه و کانفیگ و نصب اسکریپت به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست
۳ –فقط در صورتی که تواتر نتواند در عرض ۱ الی ۴۸ ساعت مشکل سرور را حل نمائید درخواست بازگشت وجه انجام میشود  (در مواردی که مربوط به دیتاسنتر باشد و اگر به شنبه و یکشنبه تعطیل اروپای باشد این مقدار تا ۹۶ ساعت هم معتبر خواهد بود)
۴ – در سرویس سرور مجازی تمام موارد بالا اجرا و هزینه نصب سیستم عامل به مبلغ ۲۵.۰۰۰ هزار تومان از وجه پرداختی کاربر کسر میشود
۵ – هزینه به صورت عودت در پرتال کاربر صورت میپذیرد به اصطلاح حساب کاربری شارژ میشود و به عنوان عودت بانکی به هیچ‌عنوان‌انجام نمیشود.
۶ – موجودی پنل کاربری هاستینگ تواتر مربوط به حساب کاربری بوده و نمیتوان ان را به حساب بانکی عودت داد
۷ – در صورت پشیمانی از خرید عودت هزینه انجام نمیگرد
توجه
تواتر این حق را برای خود نگه میدارد که این قرارداد را در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر این سند در  وب سایت، برای خود محفوظ بدارد. ما به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که  شما، آن تغییر را پذیرفته اید .